Retourneren is mogelijk voor 14 dagen na ontvangst van het artikel. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Wanneer de 14 dagen gepasseerd zijn na levering of het aanmelden van de retour, kunnen wij geen volledige teruggave doen voor jouw retour.
Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Een aantal type artikelen zijn uitgesloten om geretourneerd te worden. Artikelen welke niet meer bruikbaar zijn na openen, voedsel en kleding.
Niet te retourneren:
- Kado kaarten
- Downloadbare producten
- Gezondheid en persoonlijke verzorging producten
- Op maat/aangevraagd bedrukte artikelen
- Uit verpakking gehaalde producten
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten (verzendzegel) voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier in de algemene voorwaarden of het retourformulier.
Glow Gifts vergoedt alle betalingen (behalve de verzendzegel voor de retour zending) van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Glow Gifts in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Glow Gifts aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Glow Gifts gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Glow Gifts de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Te laat of niet ontvangen betalingen
Wanneer je je betaling voor jouw retour nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst jouw bankaccount nogmaals. Neem daarna contact op met uw bank, soms kan het even duren totdat het geld gestort is. Wanneer je dit al hebt gedaan, contact ons dan via contact@glowgifts.nl.
Ruilen
We ruilen alleen producten, wanneer deze beschadigd en niet werkend direct na ontvangst. Wanneer je het product wilt ruilen voor een zelfde type product, mail ons dan via contact@glowgifts.nl, wij zullen dan verdere instructie geven.
Kortingen en cadeau’s
Als het product direct als cadeau naar jou toe gezonden is door een andere afzender, dan ontvang je van ons een kortingskaart voor de waarden van jouw product bij retourneren van een product. Wanneer wij jouw retour product ontvangen hebben, zullen wij direct een kortingsbon toesturen per mail.
Retour verzendingen
Om uw retour te verzenden, kunt u een mail sturen naar contact@glowgifts.nl.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het verzenden van de retour zending van het artikel(s). Wanneer je duurdere producten wilt retourneren adviseren wij om deze te versturen met een trackingscode. Wij kunnen niet garanderen dat wij anders het retour pakket ontvangen en bij geen ontvangst doen wij geen teruggave voor jouw producten.
Wanneer de retourmelding een geldige reden heeft, zullen wij uiteraard de kosten wel bekostigen en een verzendlabel toesturen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via contact@glowgifts.nl wanneer je nog vragen hebt.